VEELGESTELDE VraGEN

Ik wil een afgeprijsd artikel aankopen, krijg ik dan ook mijn geld retour?


Voor alle artikelen, ook voor afgeprijsde artikelen, krijgt u het geld retour indien het niet naar wens is.




Wanneer ontvang ik mijn bestelling in huis?


Bestel je op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) voor 16:00 uur, dan wordt je bestelling diezelfde dag nog verstuurd. In 99 % van alle gevallen ontvang je het pakket dan de volgende dag. Ook op zaterdag worden pakketten bezorgd.




U heeft uw bestelling ontvangen maar wil liever een ander artikel, wat nu?


Je kunt ons een email sturen met het artikel wat je wil. We zullen dat dan voor je reserveren. Voor een bijbetaling ontvang je een betaalverzoek per email. Indien het nieuwe artikel goedkoper is, dan ontvang je het teveel betaalde bedrag terug. We versturen je nieuwe bestelling nadat je eerste bestelling is ontvangen. Je kunt het nieuwe artikel natuurlijk ook opnieuw bestellen, en geld retour vragen voor je eerste aankoop. Zo heb je wel je nieuwe bestelling het snelst in huis.




Ik heb een artikel in de webshop gezien maar mijn maat staat er niet meer bij.


In de meeste gevallen wordt onze voorraad niet meer aangevuld. Natuurlijk kun je ons altijd even bellen of mailen als je iets erg graag wilt hebben. Wij zullen dan nagaan wat de mogelijkheden zijn.




Ik heb een artikel teruggestuurd, wanneer wordt mijn retour verwerkt?


Wanneer je een artikel terugstuurt, duurt het altijd enkele dagen voordat het bij ons binnenkomt. Na ontvangst van je retour, wordt deze binnen 1-5 werkdagen verwerkt.




Ik twijfel over de maat die ik moet bestellen.


Onderstaand vind je een maattabellen die als hulp kunnen dienen voor het weten van de juiste maat. Toch blijft dit lastig. Bel, app of mail ons gerust bij twijfel, we kunnen altijd een artikel voor je opmeten of advies geven over de meest geschikte maat. We helpen je graag!




Hoe lang heb ik de tijd om iets te retourneren/ruilen?


Nadat je je bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Let op, aangehechte kaartjes mogen niet verwijderd worden. Indien de tags niet aan het artikel hangen, behouden wij ons het recht voor een retour niet te accepteren.




Ik heb een klacht, opmerking, verzoek, tip.


Altijd welkom! Dit mag telefonisch of via de e-mail.




Kan ik een artikel ook komen passen of afhalen?


Het afhalen en passen van artikelen is mogelijk. Wij hebben een dameskledingwinkel in Middelburg, met daarboven het kantoor en magazijn van Mundo Kids. Je mag tijdens onze openingstijden altijd langskomen om even te passen. Wanneer het druk is in de winkel, kan het wel eens even duren voor er iemand beschikbaar is om mee naar boven te gaan. Wij vragen hiervoor je begrip. Ons adres is: Mundo Concept. Langeviele 26, 4331 LV Middelburg Onze openingstijden zijn: Maandag: 13u - 17.30u Dinsdag: 10u - 17.30u Woensdag: 10u - 17.30u Donderdag: 10u - 17.30u Vrijdag: 10u - 17.30u Zaterdagdag: 10u - 17.00u




Ik wil een retour afgeven bij Mundo in Middelburg


Dit is mogelijk. Dat scheelt verzendkosten, en wij zijn tijdens openingstijden altijd aanwezig. Ons adres is: Mundo Concept. Langeviele 26, 4331 LV Middelburg Onze openingstijden zijn: Maandag: 13u - 17.30u Dinsdag: 10u - 17.30u Woensdag: 10u - 17.30u Donderdag: 10u - 17.30u Vrijdag: 10u - 17.30u Zaterdagdag: 10u - 17.00u




Do you do Worldwide shipping?


We provide worldwide shipping. Please contact us or order in our webshop.




Krijg ik een Track & Trace waarmee ik mijn pakket kan volgen?


Heb je je bestelling geplaatst, dan ontvang je een mail inclusief een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.




Ik ben het retourformulier kwijt


Je heeft uw bestelling geplaatst maar bent het meegeleverde retourformulier kwijt. Via deze link kun je zelf het formulier opnieuw downloaden en printen.




Waarom kan ik niet gratis retourneren?


Als 'kleine' webshop kunnen wij helaas niet aanbieden om de retourkosten te betalen. De kleding is laag geprijsd en daar zit geen marge in voor deze kosten. Om het risico zo klein mogelijk te maken, willen we je graag helpen met het kiezen van de maat! Bel gerust even en wij kijken / meten met je mee.




Ik zou graag een pasavond bijwonen! Hoe werkt dit?


Regelmatig organiseren wij pasavonden in onze winkel. Dit is een mogelijkheid voor mensen uit de buurt om (eventueel met kinderen) langs te komen, en kleding uit te zoeken. Wij zorgen ook voor een lekker hapje en drankje, zodat het een gezellige avond wordt. Via Instagram, Facebook en mail houden wij onze vaste klanten op de hoogte van deze pasavonden. Schrijf je dus in voor de nieuwsbrief, en volg ons op social media! Zo blijf je direct op de hoogte van onze nieuwste items, acties etcetera. Er kan op deze kledingparty zowel cash als met de pin betaald worden.




Kan ik ook een pasavond op een andere locatie organiseren?


Het is mogelijk om een kledingparty op een door jou gekozen plek te organiseren. Het is echter onmogelijk om heel onze voorraad mee te nemen op locatie. Daarom nemen wij van elk artikel 1 maat mee, en kan er besteld worden. De bestelde artikelen worden klaargezet in onze winkel, of indien gewenst opgestuurd. Het is wel mogelijk om als aanwezige vooraf even op onze website te kijken, en bepaalde artikelen in de gewenste maat mee te laten nemen. Je zit op deze manier niet vast aan een aankoop, maar kunt het artikel wel even passen in de juiste maat. Én het direct meenemen. Er kan op de kledingparty cash betaald worden, of we sturen je een betaalverzoekje zodat je digitaal kunt betalen. Wel vragen wij altijd op de avond zelf te betalen, ook al moet de kleding nageleverd worden. Degene die de party organiseert is verantwoordelijk voor een hapje en drankje.